tisdag 6 juli 2010

I looove it

Helgen har i stortsett varit perfekt. Sov hos louisenfisen i torsdags och var med henne å jaffa på tävling. Förutom att jag glömde det j*vla batteriet till kameran hemma så gick det jätte bra :D men ni anar inte frustrationen över att ha en fullt fungerande kamera i handen, perfekt väder men batteriet hemma på laddning. MUTTER.
Nåväl, de var som sagt duktiga och sen på kvällen fick doso hoppa för första gången med människa på ryggen. Han förstod nog inte mycket i början men han var jätte duktig sen. Alonzo och julia också såklart. Och Jenny, Cantor, Nina å Danny med ^^, dessutom var tizan å flisan där och kollade :D





Sen när jag å julia cyklade hem vände julia på huvudet och sa (tyckte jag i alla fall) "Men där kommer ju.." Varpå jag vänder huvudet åt vänster, råkar styra cykeln liite år höger och kör en halv sekund i lite grus. Vinglar till och fortsätter sen cykla: Utan passagerare? Wtf? HAHA nej då har julia ramlat av pakethållaren och sitter i en hög på marken men skrapade armar och ben. Vad hände liksom? Inget kvällsdopp pga av skrapsår så vi gjorde något som jag inte minns och sov istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar