fredag 15 maj 2009

Yo ^^

En till blogg här ja :P tänkte ha en för de av mina vänner som inte är så hästnördiga som de andra. Hur jag ska hinna med den har jag iiiingen aning om. Men det löser sig helt enkelt ^^
Kan ju då börja med denna dag.
Hann med bussen i morse vilket är en riktig prestation från min sida (H)
Jag, Tizh å naemi har jobbat med företagsekonomin och jag måste säga att vårat Nattis låter riktigt inbjudande. På vad som skulle varit hålan stack jag å tizan till rydebäck i brist på annat. Åkte direkt till affären å köpte glass. Mumsit värre, hem till mig och käkade luch (äpple blandat m mjölk å müsli in my heart<3) hann ta typ fem tuggor sen ringde Affe å sa att vi började APt en timme tidigare så fick vi sluta en timme tidigare. Bara det att APt började typ när han ringde och vi var ju i rydebäck...kutade till bussen men ack förgäves :P gick hem igen och sörjde och fick ta bussen kvart i ett istället. Men den gick fem minuter för tidigt så den hann vi inte heller med. Av någon dumdristig anledning hoppade vi upp på cyklarna och beslöt oss för att cykla till skolan. Först är vi kommit ner för allén och längs halva stranden kom jag på hur långt det faktiskt var och ångrade mig genast. Men lite to late. Helt slut var vi när vi äntligen kom fram till skolan och vi pallade bara ente cykla hem igen 50min senare så vi låste in cyklarna i Bhuset och tog bussen hem ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar