måndag 18 maj 2009

monday it is jao








Måndag idag då. De är rätt chill faktiskt, speciellt denna veckan eftersom det blir som om det vore onsdag fast det bara är måndag :D bra va? i å med vi är lediga torsdagfredag..
Nu har jag då suttit här och tänkte att ja "nu ska jag korta ner min svenska redovisning" men jag ville inte ta bort något xD den får va max fem minuter..så jag får väl läsa liite snabbare så är den precis 5min. Det blir huur bra som helst. Spex foto på onsdag och det känns som om man borde tänka över sin klädsel lite, men det löser sig, det gör det alltid ^^,

Annars är jag förövrigt TOTALT kär i "Teardrops on my guitar" och "you belong with me" med Taylor Swift. Har hört dem hur många gånger som helst men de är fortfarande lika bra. Precis som "stay beautiful", "our song". Gillade inte de såå mycket från början men de blir bara bättre å bättre, och såklart "lovestory" hon är bra Taylor, henne gillar vi (H)(Y)
För att inte tala om hennes hår...eller ansikte över huvudtaget :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar