fredag 6 november 2009

1B<3

Då var lovet slut och första skolveckan avklarad., nästan lite sorgligt tycker jag, så kul har vi! fast fett skönt å sova.
Okej kort sammanfattning av veckan för er som bryr er och inte bryr er:
I måndags tog vi influensa sprutan. Kändes typ knappt, gjorde inte särskilt ont faktiskt, läskigt mycket sjukhus feeling i pavuljongen (stavas?) dock :S Tizan klarade i alla fall att köra hem oss, tackolov.
I tisdags hade vi labb för andra gången. Vi skulle se vad natriumvätekarbonat (tror jag)sönderdelades till när man hettar upp det. Det gick ju bra , host. Vi skulle räkna ut vikten av det och komma fram till svaret och jaa, först höll ingrid en lång förklaring. Sen satt alla helt tysta och tittade på henne med halvöppenmun i några sekunder utan å blinka och sen sa vi "öhh.. va? Jag fattar inte?" (Y) det löste sig i alla fall tillslut innan Ingrid kom på att vi inte haft det ämnet ju eftersom det var upptaget av någon annan så då stämde ju inte formlerna -.- tillslut fick alla ett alternativ till rätt utom jag å tizh som fick det heeelt fel. Eller som pisa sa "Alla andra gjorde fel och vi gjorde rätt!" ingrid fick ändå inte ihop vårat heller så skitsamma :P
I onsdags gjorde vi nog inget jätte speciellt utom pratade om olika tix ticks och kroppsspråk på svenska lektionen xD haha, pernillas lektioner är bäst och våra ticks är stördast.
Torsdagens JVS var fettnice och vi hade somvanligt jätte roligt (ja mamma vi jobbar också), sen träffade jag Flisan på kvällen och kollade CSI å pratade lite så somvanligt (: alltid nice. Och idag är det fredag. Visst gick det snabbt? Idag har vi bara haft stall å kemi. Jag, Evvan å jossan, höhö, hämtade allas biljetter till New moon på sf ikväll :D så nu ska; Emma, Hanna, Karro, Josse, Liza, Pisa, Linnea, Lovisa å Evelina å kolla den 26e :D:D exstasen är total!

1 kommentar:

  1. Hej Liza! :)
    Vad går du för linje på gymnasiet? :P Trivs du?
    Hur är det med familjen och med ert nya hus?
    Den bilden som du har längst ner av alla bilder till höger, är det jag? När och var är den tagen? har du fler sånna bilder på oss när vi var små?

    Kram Kajsa
    titta gärna in på min blogg. http://thedaisy.blogg.se
    Om du har fler bilder på oss får du gärna skicka dom till mig! :)

    SvaraRadera